Cennik usług Biura:
Wynagrodzenie Biura Nieruchomości uzależnione jest od rodzaju transakcji, lokalizacji oraz ceny nieruchomości. Podpisanie umowy pośrednictwa z naszą firmą jest bezpłatne. Należność za usługi pobieramy dopiero po dokonaniu transakcji kupna-sprzedaży lub wynajmu-najmu nieruchomości.
  
1. Prowizja za usługi pośrednictwa w sprzedaży nieruchomości: 2-2,5% netto od ceny sprzedaży nieruchomości, nie mniej jednak niż 2500zł netto.
2. Prowizja za usługi pośrednictwa w wynajmie/najmie nieruchomości: 50-100% netto miesięcznego czynszu najmu.
3. Prowizja za usługi pośrednictwa w przypadku poszukiwania nieruchomości dla Kupującego 1,5 - 2% netto od ceny zakupu nieruchomości, nie mniej niż 2500zł netto.

NOWOŚĆ: 

4. Usługa przygotowania/aranżacji transakcji u notariusza (umowa przedwstępna, przygotowanie dokumentów do notariusza, uzgodnienie między stronami warunków zawarcia umowy sprzedaży, uczestniczenie wraz z klientami przy akcie notarialnym, przygotowanie dokumentów do przekazania nieruchomości i przepisania liczników) - od 500zł netto do 1000zł netto. Usługa ta jest dedykowana dla klientów którzy samodzielnie znaleźli nabywcę na swoją nieruchomość lub samodzielnie znaleźli nieruchomość do zakupu i chcą zlecić nam sprawne przeprowadzenie swojej transakcji.

Biuro Nieruchomości CAPITAL ESTATE  reprezentuje interesy naszych klientów (Zamawiających) wyłącznie na pisemne zlecenie klienta na podstawie podpisanej umowy pośrednictwa.

Za wystawienie nieruchomości do sprzedaży w naszym biurze nie pobieramy opłat. Należność za usługi pośrednictwa wymagana jest dopiero po wyszukaniu przez biuro nabywcy lub nieruchomości i przeprowadzeniu transakcji.

Cennik pozostałych usług (ceny z VAT):

  •     Jednowątkowa i krótka porada ustna w biurze   -   50zł
  •     Krótka porada ustna, połączona z weryfikacją dokumentów lub złożona porada ustna   -   80zł
  •     Przygotowanie i złożenie wniosku o założenie księgi, wpis lub  wykreślenie prawa, sprostowanie oznaczenia nieruchomości   -  100zł
  •     Przygotowanie i złożenie wniosku o wpis hipoteki   -  100zł
  •     Przygotowanie i złożenie wniosku o wykreślenie hipoteki   -   100zł
  •     Pomoc przy zawieraniu umowy przedwstępnej sprzedaży: przygotowanie umowy, weryfikacja dokumentów   -   250zł
  •     Pomoc przy zawieraniu umowy wynajmu /najmu lokalu mieszkalnego: przygotowanie umowy, weryfikacja dokumentów   -  150zł
  •     Pomoc przy zawieraniu umowy najmu lokalu użytkowego:  przygotowanie umowy, weryfikacja dokumentów   -    200zł
  •     Określenie poziomu ceny ofertowej nieruchomości dla Sprzedającego lub Kupującego   -  100zł
  •     Określenie poziomu ceny ofertowej nieruchomości dla Sprzedającego lub Kupującego z wizytacją  na nieruchomości    -   150zł

Ponadto bez dodatkowych kosztów oferujemy pomoc w uzyskaniu korzystnych warunków kredytu na sfinansowanie zakupu nieruchomości.

Cennik obowiązuje od 01.01.2022r.

Zapraszamy !