Cennik usług Biura:
Wynagrodzenie Biura Nieruchomości uzależnione jest od rodzaju transakcji, lokalizacji oraz ceny nieruchomości. Podpisanie umowy pośrednictwa z naszą firmą jest bezpłatne. Należność za usługi pobieramy dopiero po dokonaniu transakcji kupna-sprzedaży lub wynajmu-najmu nieruchomości.
  
1. Prowizja za usługi pośrednictwa w sprzedaży nieruchomości: 2-2,5% netto od ceny sprzedaży nieruchomości, nie mniej jednak niż 2500zł netto.
2. Prowizja za usługi pośrednictwa w wynajmie/najmie nieruchomości: 50-100% netto miesięcznego czynszu najmu.
3. Prowizja za usługi pośrednictwa w przypadku poszukiwania nieruchomości dla Kupującego 1,5 - 2% netto od ceny zakupu nieruchomości, nie mniej niż 2500zł netto.

NOWOŚĆ: 

4. Usługa przygotowania/aranżacji transakcji u notariusza (umowa przedwstępna, przygotowanie dokumentów do notariusza, uzgodnienie między stronami warunków zawarcia umowy sprzedaży, uczestniczenie wraz z klientami przy akcie notarialnym, przygotowanie dokumentów do przekazania nieruchomości i przepisania liczników) - od 500zł netto do 1000zł netto. Usługa ta jest dedykowana dla klientów którzy samodzielnie znaleźli nabywcę na swoją nieruchomość lub samodzielnie znaleźli nieruchomość do zakupu i chcą zlecić nam sprawne przeprowadzenie swojej transakcji.

więcej informacji:
tutaj 

Biuro Nieruchomości CAPITAL ESTATE  reprezentuje interesy naszych klientów (Zamawiających) wyłącznie na pisemne zlecenie klienta na podstawie podpisanej umowy pośrednictwa.

Za wystawienie nieruchomości do sprzedaży w naszym biurze nie pobieramy opłat. Należność za usługi pośrednictwa wymagana jest dopiero po wyszukaniu przez biuro nabywcy lub nieruchomości i przeprowadzeniu transakcji.

Cennik pozostałych usług (ceny z VAT):

  •     Jednowątkowa i krótka porada ustna w biurze   -   60zł
  •     Krótka porada ustna, połączona z weryfikacją dokumentów lub złożona porada ustna   -   100zł
  •     Przygotowanie i złożenie wniosku o założenie księgi, wpis lub  wykreślenie prawa, sprostowanie oznaczenia nieruchomości   -  100zł
  •     Przygotowanie i złożenie wniosku o wpis hipoteki   -  100zł
  •     Przygotowanie i złożenie wniosku o wykreślenie hipoteki   -   100zł
  •     Pomoc przy zawieraniu umowy przedwstępnej sprzedaży: przygotowanie umowy, weryfikacja dokumentów   -   250zł
  •    Pomoc przy zawieraniu umowy wynajmu / najmu lokalu mieszkalnego: przygotowanie umowy, weryfikacja dokumentów, umowa najmu         okazjonalnego   -  200-300zł
  •     Pomoc przy zawieraniu umowy najmu lokalu użytkowego:  przygotowanie umowy, weryfikacja dokumentów   -    200-400zł
  •     Pomoc przy uzyskaniu zgody KOWR na sprzedaż / nabycie nieruchomości - 800zł ( + ewentualne koszty uzyskania dokumentów itp)
  •     Określenie poziomu ceny ofertowej nieruchomości dla Sprzedającego lub Kupującego    -   200zł

Ponadto bez dodatkowych kosztów oferujemy pomoc w uzyskaniu korzystnych warunków kredytu na sfinansowanie zakupu nieruchomości.

Cennik obowiązuje od 01.01.2024r.

Zapraszamy !