Procedura sprzedaży nieruchomości w naszym biurze wygląda następująco:

1. Kontaktują się Państwo z nami telefonicznie, e-mailowo lub odwiedzają nas w biurze aby zgłosić chęć sprzedaży swojej nieruchomości. W czasie pierwszej rozmowy Pośrednik poinformuje Państwa jakie są warunki współpracy oraz jakie dokumenty nieruchomości należy przygotować.

2. Spotykamy się z Państwem "na nieruchomości" w celu wykonania zdjęć i zapoznania się z nieruchomością. Na tym etapie Pośrednik poprosi Państwa również o okazanie dokumentów będących podstawą nabycia nieruchomości (akt notarialny zakupu, darowizna, postanowienie sądu, przydział itp), potrzebny będzie również dowód osobisty właściciela nieruchomości lub jego pełnomocnika aby podpisać zlecenie pośrednictwa sprzedaży. W trakcie wizyty Pośrednik pomoże Państwu w ustaleniu ceny ofertowej nieruchomości, wskaże jakie dokumenty będą niezbędne do sprzedaży, poinformuje również jakie ewentualnie wystąpią podatki lub opłaty związane ze sprzedażą nieruchomości oraz odpowie na wszelkie pytania z Państwa strony. Doradzimy również jak przegotować nieruchomość do sprzedaży oraz do prezentacji zainteresowanym klientom.

3. Po przyjęciu nieruchomości oferta jest wprowadzana do naszego systemu informatycznego w którym to zamieszczany jest szczegółowy opis nieruchomości, opracowywane są zdjęcia, rzuty pomieszczeń, analizowane są dokumenty nieruchomości itd. Po wprowadzeniu do systemu oferty naszych nieruchomości zamieszczamy na kilkunastu ogólnopolskich i lokalnych portalach branżowych oraz na stronie internetowej naszego biura. Nieruchomości wystawiane są równiez w większych miastach naszego regionu: Legnicy, Lubinie, Wrocławiu, Bolesławcu a w przypadku nieruchomości komercyjnych i zabytkowych w większych miastach całego kraju. Informacja o  nowych ofertach udostępniana jest również współpracującym z nami biurom nieruchomości oraz doradcom kredytowym jak również klientom którzy wcześniej zgłosili w naszym biurze chęć zakupu nieruchomości. Jeżeli istnieje możliwość zamieszczamy na Państwa nieruchomości banery lub tablice z informacją o sprzedaży.

4.  Po nawiązaniu kontaktu z zainteresowanymi zakupem klientami Pośrednik umawia i uczestniczy w prezentacji Państwa nieruchomości.

5. W przypadku kiedy mamy zainteresowanego zakupem klienta wspólnie ustalamy wszystkie szczegóły transakcji (cenę, termin finalizacji, sposób finansowania zakupu, datę przekazania nieruchomości itp), sporządzamy umowę przedwstępną oraz przygotowujemy dokumenty nieruchomości dla banku finansującego zakup nieruchomości.
 
6. Przygotowujemy dokumenty niezbędne do sprzedaży nieruchomości i umawiamy notariusza. Towarzyszymy klientowi w trakcie aktu notarialnego.
 
7. Po sprzedaży uczestniczymy w przekazaniu nieruchomości oraz sporządzamy protokół przekazania.
 
8. Po zakończonej transakcji wystawiamy fakturę VAT z 7 dniowym terminem płatności.
 
Przy przyjęciu nieruchomości nie pobieramy żadnych opłat wstępnych. Płatność wymagana jest  po znalezieniu przez biuro klienta i sprzedaży nieruchomości.
Dla klientów zamieszkałych w innych regionach Polski oraz zagranicą istnieje możliwość zlecenia pośrednictwa w sprzedaży drogą korespondencyjną (formalności załatwiamy drogą pocztową, przez e-mail lub telefon).

W ramach usług możemy również pomóc Państwu w uregulowaniu stanu prawnego Państwa nieruchomości (błędy w dokumentacji nieruchomości, ujawnienie właścicieli, założenie księgi wieczystej, służebności, postępowania spadkowe, podziały nieruchomości, wpisy komornika oraz hipotek itp).

Zapraszamy do korzystania z naszych usług !!!
 
Zobacz cennik usług - kliknij tutaj